Kaikkea sitä taas näki.
Olin jossain ihme paikassa. Paljon vettä. Syvää ja kahlaamista. Jotkut kaksi meni johonkin koskeen ja minä yritin estää niitä. Otin jaloista kiinni mutta virta vei ja minä uin äkkiä pois. Kun vilkaisen taakse näen kun hai syö nämä kaksi.
Hai huomaa minut ja lähtee perääni. Jonkun ihme vesilelun kanssa yritän pitää sitä loitolla. Kauempana näen miekkavalaan ja ajattelen että jos ne kohtaa niin alkavat jahtaamaan toisiaan. Periaatteessa alkoivatkin mutta miekkavalaskin vain tavoitteli minua. Pääsin piiloon näiltä jonkun kiven taakse mutta musta pantteri löysi minut ja havitteli myös ateriakseen.
En tiedä mitä välissä tapahtui mutta seuraava muistikuva kun makaan matalikossa. Hamuan sormustani sormeeni ja onnistun saamaan sen. (sormukseni ja kaulakoruni on tippunut jossain vaiheessa, samat joita käytän aina in real life.) Menetän varmaankin tajuntani mutta kuulen kyllä mitä ympärillä tapahtuu ja "näen". Jokin, en tiedä mikä tai kuka, tulee viereeni. Huomaa että minulla on sormus sormessa. Sanoo minulle tai jollekin muulle etten voi pelastua ennen kun löydän kaulakorunikin. Alan kädellä hamuamaan ja etsimään kaulakoruani. Puhuja huomaa minun tavoittelevan sitä (minulla on silmät kiinni) ja laittaa kaulakorun paremmin saatavilleni. Löydän sen ja puristan nyrkkiini ja menetän tajuntani uudestaan.

Tiedä sitten mitä sen jälkeen tapahtui :( Unessa tapahtui paljon muutakin ja se ei ole niin hienon näköistä kuin mitä tuossa kerrottuna. Mutta eihän unet koskaan. Ne ovat vain päässä. Ja vain kertoja voi itse nähdä täydellisesti koko jutun. Kertoja pystyy kertomaan vain pienen osan ja pääpiirteet unesta toisille mikä on harmi.

Tarvitsen unientulostuskoneen -_- *murh*