Voi taivas :(
Voi mun kulta parkoja.
Eilen olin sitten Raumalla ja sitten päätin mennä yllätysvieraaksi Ukilaisten pirskeisiin.
Olis pitäny varmaan vaan pysyä pois.
Jos hyvin kävi niin mun takia yksi itki koko illan vain koska näki mut. Ja muutenkin paikan päällä oli täys kaaos. Ja mä olin neuvoton ja oisin jotenkin halunnu lohduttaa ja auttaa mutta kun. Tuli sitten oltuakin siellä vähän turhan kauan. Neljän tunnin yöunet ei oo herkkua varsinkaan kun vielä siitä meni murehtimiseen alku osa -_-
Mä en tiedä asiahaaroista yhtään mitään mutta toivon että joku mua jotenkin valaisee jossain vaiheessa. Tietenkin kaikkein mieluiten ihmiset jotka siinä on mukana. Haluisin nähdä pystyisinkö jotenkin auttamaan. Mutta... noh...
Jaksamisia mun kullanmuruille! Ja jos joku lukee tätäkin niin jos yhtään auttaa niin Lillillä on kaksi korvaa jotka kuulee ja kaksi silmää jotka näkee lukea, sekä kaksi olkapäätä ja kaksi kättä ja syli <3