Sainpahan ekan varotuksen talossa xD
Äite sai viestin eilen joskus seittemältä illalla notta: "taas tuota musisointia. Eikö sitä voisi saada loppumaan kun kuuluu käytävälle asti moneen kerrokseen. Tekee vuorotyötä hoitoalalla ja pitäisi saada nukkuakin. Jos ei lopu tekee virallisen ilmotuksen"
Että silleen.
Pahoillanihan minä olen. Mutta en voi mitään. Munkin pitää harjotella joskus. Ja jotta pystyisin kunnolla harjottelemaan laulan ja soitan niin kovaa kuin on tarvis. En mä voi alkaa hiljentää tai lopettaa sen takia että joku haluaa nukkua. Keskellä päivää. Ennen hiljaisuutta. Voin hiljentää kun kello tulee 22 tai lopettaa kokonaan mutta sitä ennen soitan silloin kun minulle sopii. En tiedä milloin kyseinen henkilö on töissä saatika milloin nukkuun kuten en tiedä muistakaan asukkaista mitään. Joten en voi elää silleen että koko ajan varoisin että apua ei kai kukaan nyt nuku kun harjoittelen. Jos asut kerrostalossa sopeudut tai hankit rivarin tai omakotitalon (okei ei oo niin simppeliä... mut silti). Ja kaiken lisäksi minä oon asunu tässä 5 vuotta ja kertaakaan kukaan mitään sanonu ja nyt sitten vasta. Jos häirittee voi tulla ihan sanomaan niin kyllä sitä sitten hiljennetään tai ollaan harjottelematta. On tässä itekin joutunut kestämään ties mitä. Tiedän miten hyvin kaikki kuuluu täällä kyllä (koiria on talossa ja kovin äänekkäitäkin, itkeviä muksuja sekä melodian soittava kaappikello).
Ymmärrän kyllä että haluaa varmasti nukkua. Hankkikoon sitten vaikka korvatulpat jos pitää päivällä ennen hiljaisuutta nukkua. Tämä on kerrostalo ja totta kai täällä on elämää päivisin.