Nää unet alkaa menee tosi omituiseksi.
Olin jossain pirskeissä. Mentiin sinne jotain ihan outoa metsäpolkua pitkin.
Kun sinne päästiin siellä oli VSKO:n opiskelijoita ja ihan jotain outoja. Joku söpö mies tarjos mulle oikeen vahvan kaljan. Olin autolla liikenteessä mutta kun tarjottiin yksi niin en voinut vastustaa. Sitten sinne tuli joku venäläisryhmä ja porukalla lähtiin kiertämään johonkin. Mä eksysin ihmisistä ja yhtäkkiä olinkin jossain koulussa ja aattelin hakea omat tavarat luokasta. Mulla oli luokkaan avainkin. Mutta kaksi opettajaa menikin just sillon sinne.
Jossain vaiheessa kävi ilmi että mä olin ihmissusi. Ja kun synty jokin tappelu mä suutuin niin paljon että purin jotakuta ja se joutu sairaalaan.
Jonkun ajan päästä tää sairaalassa oleva muuttus verenhimoseksi ihmissudeksi joka alko jahdata ihmisiä ja jopa mä olin peloissani vaikka olin itekin ihmissusi. Mä en vaan koskaan muuttunu. Mutta kun suutuin niin menetin malttini ja purin.

Uni siirtyi VSKO:hon. Ja sinne johonkin pirskeisiin. Olin aika ulkopuolinen koko ajan. Juttelin jonkun pojan kanssa yhdessä huoneessa koko ajan. Ja toiset luuli että meillä oli jotain peliä meneillään. Siirtysin keittiöön ja siellä kuulin MUSTien juttuja ja näin jonkun videopätkänkin. Söin jotain ihan ihme pöperöä koko ajan. Jotain vihreetä käärylettä ja vohveleita. Ja niitäkin jotenkin omituisesti että mulla oli tikut ja haarukka ja veitsi kädessä. Söin ja söin. Puhuimme jostain mainoksestakin. Olin ollut tekemässä jonkun mainoksen siellä aikasemmin ja puhuttiin ohjaajasta joka ei osannu kertoa mitä halusi.
Jossain vaiheessa siirryttiin ulos. Kello oli jo puolen yön mutta oli tosi valosaa vaikka oli lunta maassa. Mä olin taas autolla liikenteessä ja ajattelin lähteä kun nämä lähtivät baariin. Hetken oleskelin ihmisten kanssa ulkopuolisena ulkona kunnes ihmiset hajaantus.
Mä lähin isälle. Menin saunaan. Ulkosauna oli ihmeen valosa. Siellä oli lamppu (normaalisti ei siis ole). Meinasin polttaa itteni kaksi kertaa padassa. Eka huitosin vahingossa kädelläni siihen ja sitten kaaduin selälleni siihen.
Saunassa oli mun tyyny ja peitto mikä oli omituista.
Ikkunasta näin kun Jussi ilmestyy etuovelle. Asuu isukin luona myös. Oli bileissä ja tuli sieltä kotio. Sen jälkeen tulee vielä joku muukin mutta en muista kuka se oli. Mutta outo ihminen hänkin. Joka ei ole koskaan edes käynyt isällä O_o

Molemmat unet on taas niin kovin pätkinäisiä. Paljon asioita tapahtus mutta en pysty jäsentämään niitä enää mitenkään loogisesti -_- enkä pysty kertomaan muutamia. Ne ovat vain outoina kuvina päässä tai tunnelmina. Vaikeeta tää tämmönen.