Oli hetki sitten paljon asioita kerrottavana ja mietittävänä mutta nyt en muista ainuttakaan.
No sen verran muistuu mieleen että kun isälle pääsen niin tuhoon kyllä sen kaikki viinapullot perkele! Nyt mies meni meinaan aivan liian pitkälle!
Minä en ole menettämässä isääni kuningas alkoholille palvelijaksi! Perkele!
Saa nähdä miten käy -_- Jotenkin vaan semmonen kuva että itku kurkussa lähden karkuun vaikkei koskaan niin ees käyny. Mun vilkas mielikuvitus vaan. Noh... huomenna kuitenkin iskälle joskus illalla. Kattoo sitten. Onneksi viikko ja se on töissä! Olispa kaunista.
Ai niin... mä oon pallo -_- Laitoin hameen päälle ja jösses! Mun on pakko löytää motivaatio laihtumiseen. Tai no periaatteessa se on mutta pitäis saada siitä kunnolla vaan kiinni -_-
Ja mulla ei oo ainuttakaan ehjää housua tai hametta -_- pitäis mennä ettiin. Jos seuraavalla viikolla kävis jossain. Jos jaksaa/ehtii/viittii.
Toivottavasti pystyn toteuttamaan suunnitelmat iskällä ja olis muutenkin mukavaa. Tosin mulla on taas niin paljon suunnitelmia ja odotuksia että aivan varmasti joudun taas pettymään :/ Tuttu tunne minulla. Kyllä olen aika pessimisti nykyään -_- mutta minkäs teet. Periaatteessa kuitenkin optimisti koska toivon kuitenkin parasta. Mutta en usko toteutuvan itseni kannalta kovinkaan hyvin -_-
No mutta! Niinkuin varmaan joskus ennenkin sanonut: "Sen näkee sitten"