Ja sen kyllä huomaa!!
Ensinnäkin. En nukkunu silmäystäkään yöllä, tiiä sitten että miksi. Tai no just kun meinas saada unen päästä kiinni tul joku ajatus päähän ja sit taas ei saanu unta -_- Aamulla kaikki lihakset niin maan perkeleen kipeet
Sitten töissä. Kaikki meni ihan hyvin kunnes mun tuutorille soitettiin että sen isä on kuollu -_- se joutu sit jättää mut sinne yksin ja mä olin ihan paniikissa enkä tienny mistään mitään -_- joutusin jättää pesukoneenkin tyhjentämättä kun mun oli pakko lähtee 10:30.
Piti 10:30 lähtee hakee vessaa kesäteatterille. Noh! Ensinnäkin jouduttii odottaa yhden ihmisen ruokatunnin loppua jotta saatiin tietää mikä ihme vessa saadaan ottaa, yli vartin verran. Sitten! Odotellaan melkeen tunnin verran vankilalla kun jonkun piti tulla avaamaan portit. Sit kun ei mitään kuulunu niin sitä siinä sitten sumplittiin jne jne. Lopulta löydettiin ihminen mutta oli väärinkäsitys ja se oli väärällä portilla eikä sillä ollu avaimia oikeeseen porttiin -_- Nyt siirtyy roudaus maanantaille (tai myöhemmäs). Mä joutusin vaivaamaan kahta ihmistä (ja kolmatta vielä.) (kahta näitä hiukan pakolla) monta tuntia turhan asian takia kun ei sitten saatukkaan tehtyä mitään :(
Nyt mä oon väsyny, nälkänen, kettuuntunu, ja itkunen -_-
Ja kaiken lisäksi joka paikka jomottaa entistä enemmän!
Ja sitten mä luulen että noi kaksi herraa jotka melkeenpä väkisin pakotin ylös sängystä kiroo mut varmaan maasta taivaisiin :(
Mä en ala. Mä en haluis töihin huomenna mutta pakko sinne on mennä selvittämään se kaaos siellä ja yrittämään tehdä jotain -_- Ne pyykit on pahimpia. Niin! Ja mä en tiiä yhtään että pitääkö mun sitten mennä sitä hesehotellia siivoomaan tai jotain -_- ei mitään hajua!
Voi miksi? Miksi? Tää päivä ei voi onnistua!? Haluis vaan nyt käpertyä jonkun kainaloon ja itkua tuhertaa -_- mutkun ei niin ei. Vittu.