Aivan mahtava! Mahtavat bileet taas pitkästä aikaa ^^
Me love all those guys!
Ukin porukka on kyllä niin maan perkuleen hauskaa seuraa. Ja musta tuntuu että ne viihtyy munkin seurassa. Pitkästä aikaa taas semmonen fiilis että ihmiset oikeesti haluaa mut mukaan ja olla mun seurassa ja pitää mun kanssa hauskaa ^^
Oli hulvatonta.
Kimmo ei onnistunut juottamaan mua känniin ;) Parempi onni seuraavalla kerralla.
Kävi ilmi että Eetu-lehmä on minun ja Matiaksen tai Heman tai Villen lapsi. Kimmo on sitten taas Eetun ja Matiaksen lapsi ja Eetu odottaa Kimmon lasta. Ja olikohan se sitten niinkin että minä ja Eetu oltiin kuherreltu jo keskenämme :D vai miten se oli xD Että näin tällä kertaa :D
Joona piirsi mulle kivan tatuoinninkin sunnuntaita varten. Ei vaan tahtonu kauheen hyvin pysyä :(

Mutta oikein paljon kiitoksia taas antoisista biletyksistä ja vielä kerran synttärionnittelut Johannalle, juhlien emännälle ^^
Seuraavia odotellessa :P

-CMX - Yö ei ole pimeä päivä-