Ei oo taaskaan helppoa -_-
Sitä ei vaan koskaan ota opikseen.
Viimenen viikko adalmiinaa. Ensi-ilta viikko ja mä olen niiiiiiin paniikissa, stressissä ja kaikessa :( Täytyy vaan yrittää jaksaa -_- ei tässä muukaan nyt auta.
Onneksi tietää mitä ajattelee kun alkaa menemään päin mäntyä ^^ yhtä sulosta poikaa ^^
Sitten pitäis viel mennä viikonloppuna töihinkin parillaan ja hese hotelliin -_- ei kiva ei yhtään kiva. Eikä mulla oo sitä mp3-soitintakaan vielä :( Täytyy sunnuntaina myös sanoa että mun täytyy viimestään 14:30 lähteä. Ensi-ilta. Mieluiten tietenkin aikasemminkin... mutta ruissi sunnuntai niin... tiiä sitä miten käy -_-
No mut... mulla on kolme lomapäivää oikeesti sunnuntain ensi-illan jälkeen ennen kun työt alkaa kaarinassa. Joten täytyy keksiä jotain kivaa ^^ vähän vois toivoa yhtä juttua mutta en odota liikoja. Kuitenkin viikkopäiviä.