Näinpä unta tappajakissasta. Se oli takapihalla jossain aitauksessa. Muistaakseni osasi puhuakin. Se ei jostain kumman syystä päässy pois aitauksesta vaikka ei ollut edes korkea. Pystyi kurkkimaan aitauksen yli. Jotkut lapset tuli katsomaan sitä ja huomasin että sen aitauksessa oli todella iso musta kani. Kani hyppäs aitauksesta ja huusin lapsille että juoskaa äkkiä pois. Tajusin että kani oli yrittämässä murhata lapsia. Painoin kania maahan ettei se pääsisi kimppuun. Se oli voimakas mutta sain sen pidettyä maassa. Huusin isälle että toisi jonkun rätin että voisi laittaa silmien eteen ettei se näkisi. Isällä kesti kauan. Mä pelkäsin että se kani hyökkää kohta minun kimppuun. Kerran se murisikin. Isä toi pieniä paperinpaloja eikä niillä pystynyt pitämään kania kurissa. Lopulta kani pääsi vapaaksi ja se puikkelehti talon taakse. Huusin perään että uskaltaakin tulla takasin. Menin kissan aitaukseen sanomaan että ei sen suunnitelmat onnistunut mutta sillä olikin siellä jo toinen kani seuranaan. Tällä kertaa ruskea ja vielä isompi.
Sitten yhtäkkiä siirryttiin Oscareihin. Oscarit pidettiin Suomessa. Juontajana toimi Marco Bjuström. Jotain mainitsi markoista ja kansa oli haltioissaan. Juonsi suomeksi. BTS:n piti esiintyä niissä ja mä olin huolissani että muistaako pojat että meillä on tänään keikka. Oon vaihtamassa vaatteita ja mulla on päällä valkonen kauluspaita ja minihame ja minun valkoiset rippikenkäni. Kun katon peilistä itseäni näytän ihan erilaiselta. Kasvoni ovat pyöreät ja huuleni pienet. Kauhistun hieman itsekin kun en näytä niin kauniilta kuin pitäisi.

Outoja unia siis taasen. Jos joku osaa selittää näitä niin ilomielin kuuntelen.